Iranian Agriculture News Agency

سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شد

مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: این سازمان در زمره دستگاه‌های برتر جشنواره « شهید رجایی» قرار گرفت.

سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شد

به گزارش خبرنگار ایانا از استان سمنان، ابوذر حسین‌پور اظهار داشت: سید حسن میرعماد از سوی استاندار سمنان به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی در جشنواره « شهید رجایی» تجلیل شد.

وی گفت: در جشنواره شهید رجایی استان سمنان مدیران و کارمندان برتر دستگاه های اجرایی در شاخص‌های عمومی، اختصاصی ارزیابی شده و سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز در شاخص‌های اختصاصی به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: جشنواره شهید رجایی همه ساله با هدف شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران اسلامی ‌و ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آنها برگزار می‌شود.

به گزارش ایانا ارتقای کارآمدی، بهره وری، پاسخگویی و شفافیت عملکرد دستگاه های اجرایی، آگاهی مردم از وضعیت عملکرد دستگاه ها و در نتیجه افزایش اعتماد عمومی و غیره برخی از اهداف برگزاری جشنواره شهید رجایی است.

در متن تقدیر استاندار سمنان آمده است:

جناب آقای میرعماد

ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان

جشنواره شهید رجایی با هدف ایجاد فضای رقابتی و فرصتی برای معرفی و تجلیل از الگوهای برتر در مسیر نهادینه‌کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی و توسعه و تحول نظام اداری انجام می‌پذیرد.

در سال حمایت از کالای ایرانی از همت و تلاش ارزشمند جنابعالی و تمام کارکنان محترم آن دستگاه در راستای توسعه و اعتلای کشور و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کسب رتبه برتر در شاخص‌های اختصاصی سال 1396 جشنواره شهید رجایی استان سمنان، تشکر و قدردانی می‌نمایم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید