Iranian Agriculture News Agency

عملیات اجرایی ساخت انبار صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی سمنان آغاز شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از آغاز عملیات اجرایی ساخت انبار ذخیره‌سازی محصولات و نهاده‌های کشاورزی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی سمنان خبر داد.

عملیات اجرایی ساخت انبار صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی سمنان آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایانا در سمنان، محمدرضا قاسمی در حاشیه عملیات کلنگ زنی این انبار ذخیره‌سازی محصولات کشاورزی که با حضورمدیرعامل و رئیس هیئت مدیره و مدیر شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی برگزار شد، بیان کرد: سطح کل زمین دو هزار و ۵۳۸ مترمربع و سطح کل انبار هزار و ۷۵۰ متر مربع است.

وی با اشاره اینکه این انبار با هدف ذخیره‌سازی محصولات و نهاده‌های کشاورزی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان سمنان احداث می‌شود، گفت: مهم‌ترین شاخص این واحد ذخیره‌سازی نهاده‌های کشاورزی برای تأمین نیاز واحد‌های تولیدی با حذف واسطه‌ها است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این طرح در حال حاضر پنج درصد است، افزود: با راه‌اندازی این واحد زمینه اشتغال برای سه نفر فراهم می‌شود.

قاسمی به اعتبار مورد نیاز برای راه‌اندازی انبار ذخیره‌سازی محصولات کشاورزی ویژه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی سمنان اشاره کرد و ادامه داد: آورده طرح ۹۰ میلیارد ریال بوده و ۵۰ میلیارد ریال نیز از محل تسهیلات تأمین شده است.

در این برنامه معاون توسعه مدیریت و ناظر هماهنگ کننده صندوق‌های استان و مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان نیز حضور داشتند.

 

خبرنگار: آذر پژمان

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید