Iranian Agriculture News Agency

نخستین نمایشگاه "روایت پیشرفت" در سمنان افتتاح شد

نخستین نمایشگاه "روایت پیشرفت" با حضور معاون تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت، استاندار سمنان و جمعی از مدیران استان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان سمنان برگزار شد.‌

نخستین نمایشگاه "روایت پیشرفت" در سمنان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ایانا در سمنان، محمدرضا صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در آیین افتتاح این نمایشگاه بیان کرد: این نمایشگاه از امروز به مدت سه روز با حضور ۴۵ دستگاه اجرایی خدمات‌رسان در سمنان برپا است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف اجرایی در این نمایشگاه روایت پیشرفت حضور دارند، گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، ۱۰ مرکز علمی، پژوهشی، دانش‌بنیان و دانشگاهی، ۲۰ شرکت بخش خصوصی و سایر دستگاه‌ها پذیرای علاقه‌مندان است.

وی از برپایی ۱۲ رویداد در سه روز این نمایشگاه خبر داد و افزود: رونمایی از تعدادی از محصولات تولیدی استان، عرضه صنایع دستی و پوشاک اسلامی ایرانی و... از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این نمایشگاه بزرگ است.

صادقی با بیان اینکه استان سمنان طی چند سال اخیر با تکیه بر محصولات علم‌پایه رشد و توسعه قابل توجهی داشته، خاطرنشان کرد: استان سمنان در دولت سیزدهم در بخش‌های اقتصادی و از جمله در حوزه رشد اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری، اشتغال‌زایی، احیای ۱۶۴واحد راکد، کمک به ایجاد عدالت اجتماعی از طریق کاهش نرخ شکاف طبقاتی، ایجاد واحدهای دانش‌بنیان در دو پارک علم و فناوری مستقر در استان، ایجاد زیرساخت‌های مرتبط با صنعت گردشگری گام‌های بلندی برداشته است.

وی با بیان اینکه استان سمنان از نظر رشد اقتصادی بدون در نظر گرفتن نفت در بین استان‌های کشور رتبه نخست کشور را کسب کرده، ادامه داد: با احتساب نفت، استان سمنان سومین استان کشور از نظر رشد بالای اقتصادی است. ضمن اینکه سمنان طی امسال سومین استان ارزان در سطح کشور بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به لزوم ایجاد امیدآفرینی در جامعه از رسانه‌ها خواست با معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای دولت در استان به امیدآفرینی در جامعه کمک کنند.

وی با بیان اینکه دهه مبارکه فجر، جشن ملی ایرانیان است، اضافه کرد: انتظار می‌رود که رسانه‌ها نیز با استفاده از ظرفیت‌های این نمایشگاه و تهیه و تولید اخبار امیدبخش به ایجاد نشاط و سرور بیشتر در جامعه کمک کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید