Iranian Agriculture News Agency

اتمام تمام پلاک‌های اصلاحات اراضی (رفع تداخلات) شهرستان مهدیشهر

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر گفت: تا پایان سال 1402 تمام زمین‌ها در حوزه منابع طبیعی و ملی شهرستان مهدیشهر حدنگاری خواهد شد.

اتمام تمام پلاک‌های اصلاحات اراضی (رفع تداخلات) شهرستان مهدیشهر

به گزارش خبرنگار ایانا در سمنان، حمیدرضا عبدوس در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان سمنان بیان کرد: در سه ماهه سوم امسال مقرر شد تمام اراضی ملی و منابع طبیعی حد نگاری شود ضمن اینکه تمام اسناد به اداره ثبت اسناد و املاک استان صادر شده و در نشست شورای حفاظت شهرستان مهدیشهر مصوب شد تا اواخر پایان سال جاری صدور سند انجام شود.

وی گفت: از دیگر دستور کار جلسه تعیین تکلیف اراضی در حوزه مسکن و شهرسازی است که مصوب شد نشستی با حضور مدیران ادارات ثبت اسناد، راه و شهرسازی و منابع طبیعی تشکیل و درهفته آتی تمام مصوبات و گزارش جلسه به رئیس دادگستری و دادستان شهرستان مهدیشهر ارسال شود.

معاون حفاظت و اموراراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان افزود: از دیگر موضوعات مطرح شده میزان اراضی موقوف بود که در این خصوص نیز تصمیمات مهمی اتخاذ شد.

حیدر واحدمطلق در خصوص رفع تداخلات نیز خاطرنشان کرد: از سال ۹۵ تا سال ۱۴۰۱ تنها پنج درصد رفع تداخلات در قرارگاه مربوطه انجام شد اما از سال ۱۴۰۱ تاکنون همه پلاک‌های شامل قانون اصلاحات اراضی (رفع تداخلات) این شهرستان به اتمام رسیده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید