Iranian Agriculture News Agency

کشف آرد خارج از شبکه توزیع در سمنان

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از کشف یک تن و ۴۰۰ کیلو آرد خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد .

کشف آرد خارج از شبکه توزیع در سمنان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، سرهنگ اسدالله ناکینی بیان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم مقادیر قابل توجهی آرد خارج از شبکه توزیع را در یکی محله‌های جنوبی شهر سمنان نگهداری می‌کرد، پیگیری صحت و سقم موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: پلیس شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و با تحت نظر قرار دادن سوژه مورد نظر از صحت موضوع اطمینان یافت و تیم عملیاتی کلانتری به محل مورد نظر اعزام شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از مکان مورد نظر یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع و فاقد مدارک لازم از مراجع ذیربط را کشف و ضبط کردند.

ناکینی از تحویل محموله کشف شده به اداره جهاد کشاورزی خبر داد و بیان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با هشدار جدی به سودجویان اقتصادی، یادآور شد: پلیس در برخورد با افراد سودجویی که بخواهند روند دسترسی شهروندان به کالاهای اساسی و نیازهای مهم معیشتی را مختل کنند تا به اهداف خبیثانه خود دست یابند، کاملا جدی بوده و کوچک‌ترین اغماضی نخواهد کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید