Iranian Agriculture News Agency

توقیف بیش از چهار تن از محصولات و مواد اولیه غیر بهداشتی

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از کشف و توقیف بیش از چهار تن از محصولات و مواد اولیه غیر بهداشتی کارخانه تولیدکننده ادویه‌جات و طعم دهنده غیر مجاز در شهرک صنعتی ایوانکی خبر داد.

توقیف بیش از چهار تن از محصولات و مواد اولیه غیر بهداشتی

به گزارش خبرنگار ایانا در سمنان، بیش از چهار تن محصولات و مواد اولیه غیر بهداشتی از کارخانه تولیدکننده ادویه‌جات و طعم دهنده غیر مجاز در شهرک صنعتی ایوانکی کشف و توقیف شد.

 بر اساس گزارشات واصله و بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان مدیریت نظارت و ارزیابی فرآورده‌های غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی مشخص شد که یکی از کارخانجات تولیدکننده انواع ادویه و طعم دهنده بدون حضور مسئول فنی به‌صورت مخفیانه و غیر قانونی اقدام به تولید و عرضه فرآورده‌های خوراکی از مواد اولیه غیر بهداشتی کردند.

حافظی سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه، صبوری راد مدیر نظارت وارزیابی فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار به‌صورت سرزده از کارخانه مذکور بازدید کردند. ضمن توقیف محصولات غیرمجاز و مواد اولیه غیر بهداشتی کپک زده به میزان بیش از چهار تن، پرونده مؤسسه به مراجع قضایی ارجاع شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید