Iranian Agriculture News Agency

۸۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز در توقیف پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه از توقیف یک دستگاه ایسوزو حامل ۸۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز توسط عوامل گشت پاسگاه افتر خبر داد.

۸۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز در توقیف پلیس

به گزارش خبرنگار ایانا در سمنان، سرهنگ سید جلال حسینی در جمع خبرنگاران بیان کرد: مأموران انتظامی پاسگاه انتظامی افتر در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل شبانه محور مواصلاتی به یک دستگاه ایسوزو مشکوک و بلافاصله دستور توقف آن را صادر کردند.

وی در ادامه افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، ۸۰۰ قطعه مرغ فاقد مجوز بهداشتی، حمل‌ونقل و خارج از شبکه توزیع کشف و ضبط شد.

ارشدترین مقام انتظامی شهرستان سرخه با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف‌شده طبق نظر کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال ارزیابی شد گفت: در این رابطه دو نفر دستگیر و خودروی آن‌ها پس از تحویل بار به اداره دامپزشکی شهرستان توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به اینکه محموله‌های دام و طیور فاقد مجوز بهداشتی می‌تواند امنیت و سلامت جامعه را به خطر بیندازد و برخورد با این موضوع به‌صورت جدی در دستور کار پلیس است؛ شهروندان خواست هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید