Iranian Agriculture News Agency

کارکنان سازمان جهاد کشاورزی سمنان رتبه‌های برتر مسابقات قرآنی

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: کارکنان سازمان جهاد کشاورزی این استان رتبه‌های برتر مسابقات قرآنی منطقه یک کشور را کسب کردند.

کارکنان سازمان جهاد کشاورزی سمنان رتبه‌های برتر مسابقات قرآنی

به گزارش خبرنگار ایانا در سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله قربانیان بیان کرد: مسابقات قرآنی منطقه  یک کشور ویژه همکاران و خانواده استان‌های تهران، البرز، قم ،گیلان، مازندران، گلستان و سمنان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت، حفظ، اذان، قرائت تقلیدی و ترتیل و با حضور ۷۰ نفر از شرکت‌کنندگان برگزار شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه این مسابقات با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در استان‌های شرکت‌کننده و همچنین رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در مرکز آموزش کشاورزی و منابع طبیعی حضرت رسول (ص) دامغان برگزار شد، افزود: برگزیدگان روزهای ۱۹و ۲۰ تیرماه برای مسابقات نهایی به تبریز اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام قربانیان بابیان اینکه مسابقات استانی ابتدا در ۷ استان و با حضور ۴۲۰ شرکت‌کننده برگزار شد افزود: پس از برگزاری مسابقات در سطح استان‌ها درنهایت ۷۰ نفر به مرحله منطقه‌ای این مسابقات راه یافتند که پس از رقابت نفرات برتر نیز به مسابقات کشوری در تبریز اعزام می‌شوند.

وی بابیان اینکه کارکنان و خانواده سازمان جهاد کشاورزی در بخش‌های مختلف مسابقات قرآن منطقه یک کشور رتبه‌های برتر را کسب کردند، گفت: در رشته ترتیل «طیبه رحمانی» از سمنان رتبه نخست را کسب کرد و در رشته حفظ ۱۰ جز نیز «فاطمه حاجیان» رتبه دوم را کسب کرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی اضافه کرد: «جواد جوانشیر» از سمنان رتبه نخست رشته تحقیق و همچنین در رشته اذان ویژه کارمندان «مقداد کاشفی» از سمنان رتبه نخست و در رشته اذان ویژه فرزندان همکاران «امیرحسین رضایی» رتبه سوم را کسب کرد.

حجت‌الاسلام قربانیان گفت: در رشته قرائت تقلیدی فرزندان کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان «سید محمدمهدی نجاتی»  نفر اول این رشته را کسب کرد و استان‌های گیلان و قم نیز رتبه‌های بعدی را از آن خود کردند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید