Iranian Agriculture News Agency

پنج مرکز عرضه فرآورده دامی متخلف در 3 ماهه اول امسال پلمپ شد

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان از پلمپ پنج واحد تولید و عرضه فرآورده‌های دامی و پروتئینی غیربهداشتی در 3 ماهه اول امسال در استان سمنان خبر داد:

پنج مرکز عرضه فرآورده دامی متخلف در 3 ماهه اول امسال پلمپ شد

به گزارش خبرنگار ایانا در سمنان، حمیدرضا حسینی بیان کرد: بهار امسال ۴۰ پرونده درزمینهٔ تولید و عرضه محصولات دامی و پروتئینی غیربهداشتی طی بازرسی‌های کارشناسان دامپزشکی از مراکز عرضه و تولید در مراجع قضایی تشکیل شد که برای ۱۳ پرونده حکم صادر شد و ۲۷ پرونده در دست اقدام است.

وی گفت: بهار سال گذشته شمار پرونده‌های تشکیل‌شده درزمینهٔ تولید و عرضه محصولات دامی و پروتئینی غیربهداشتی در مراجع قضایی استان سمنان ۳۷ پرونده بود که ۱۳ پرونده رسیدگی شد و ۲۴ پرونده در دست اقدام است.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان خاطرنشان کرد: ۲۶ محموله غیرمجاز درزمینهٔ حمل دام و فرآورده‌های دامی و دارو با نظارت هوشیارانه کارشناسان دامپزشکی بهار امسال شناسایی و توقیف شد.

حسینی یادآور شد: از مجموع 26 محموله غیرمجاز توقیف‌شده به‌وسیله کارشناسان دامپزشکی استان سمنان در بهار امسال چهار محموله مربوط به حمل غیرمجاز دام سبک و سنگین زنده، چهار محموله مربوط به حمل طیور و ۱۵ محموله مربوط به فرآورده‌های خوراکی و سه محموله مربوط به فرآورده‌های غیرخوراکی بوده است.

وی از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک و آلودگی در عرضه فرآورده‌های دامی و پروتئینی را با تماس با شماره تلفن ۱۵۱۲ سامانه اطلاع‌رسانی اداره کل دامپزشکی استان گزارش دهند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید