Iranian Agriculture News Agency

مالکیت اراضی در استان سمنان با اجرای رفع تداخلات تثبیت شد

رئیس سازمان امور اراضی کشور نیز در این دیدار با اشاره به اجرای کامل رفع تداخلات اراضی در استان سمنان گفت: مالکیت اراضی در استان سمنان با اجرای رفع تداخلات تثبیت شد.

مالکیت اراضی در استان سمنان با اجرای رفع تداخلات تثبیت شد

به گزارش خبرنگار ایانا در سمنان، رضا افلاطونی با اشاره به اولویت‌های سازمان امور اراضی کشور برای توسعه بخش کشاورزی، جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان عنوان کرد و حمایت دستگاه قضا در این زمینه را خواستار شد.

وی از تجمیع اراضی کشاورزی به‌عنوان دیگر اولویت سازمان امور اراضی نام برد و اضافه کرد: برای هر شهر در استان‌های کشور یک منطقه پایلوت به‌منظور تجمیع اراضی تعیین‌شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی نیز در این دیدار، یکپارچه‌سازی و تجمیع اراضی کشاورزی در این استان را جزو برنامه‌های مهم این سازمان اعلام کرد و گفت: با توجه به ابلاغ دستورالعمل این مهم از سوی سازمان امور اراضی کشور، اراضی پایلوت در هر شهرستان برای این مهم مشخص‌شده‌اند.

محمدرضا قاسمی بابیان اینکه بهره‌وری بیشتر به افزایش تولید منجر می‌شود خاطرنشان کرد: در استان سمنان بهره‌وری همواره یکی از اصول و شعارهای مهم بخش کشاورزی بوده است.

وی ضمن قدردانی از دستگاه قضا در راستای حمایت از اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها گفت: یک سال و اندی که از اجرای طرح مردمی سازی می‌گذرد؛ همراهی خوب مردم در کنار حمایت‌های مسئولان قوه قضائیه سمنان را از موفق‌ترین استان‌ها در بخش کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید