Iranian Agriculture News Agency

پروژه «گاوداری شیری» در آرادان افتتاح شد

همزمان با سومین روز از هفته جهاد کشاورزی پروژه «گاوداری شیری» در آرادان افتتاح شد.

پروژه «گاوداری شیری» در آرادان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ایانا در سمنان، در آیین افتتاح این پروژه‌ها استاندار سمنان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و برخی معاونان و مدیران بخش کشاورزی حضور داشتند.

محمدرضا قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در آیین افتتاح این پروژه بخش دام استان سمنان گفت: امروز گاوداری شیری با ظرفیت ۵۰ رأس مولد در شهرستان آرادان منطقه شتر چشمه افتتاح شد.

وی با اشاره به برخی از مشخصات این پروژه بخش دام استان سمنان گفت: پروژه گاوداری شیری در زمینی به مساحت هزار و ۲۲۹ مترمربع مسقف و هزار و ۴۲۰ متر مربع غیر مسقف احداث شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان سال بهره‌برداری از این پروژه بخش تولیدات دامی را در هفته جهاد کشاورزی امسال عنوان کرد و گفت: در مجموع اعتبار هزینه شده برای این طرح ۵۱ میلیارد ریال است.

قاسمی با بیان اینکه منبع مالی این طرح از محل آورده متقاضی و تسهیلات بانکی گفت: بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال از محل آورده متقاضی بوده است.

وی با بیان اینکه بخشی از اعتبار صرف شده برای اجرای این پروژه بخش کشاورزی از محل تسهیلات بانکی اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ بانکی کشاورزی است گفت: از این محل نیز برای اجرای این پروژه بخش کشاورزی ۲۹ میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید