Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل دیوان محاسبات استان سمنان اعلام کرد:

جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی با اجرای پروژه‌های آبخیزداری

مدیرکل دیوان محاسبات استان سمنان گفت: اجرای پروژه‌های آبخیزداری در جلوگیری از فرسایش خاک و هدر رفت سرمایه‌های ملی مؤثر است.

جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی با اجرای پروژه‌های آبخیزداری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، یحیی محمدی منش در حاشیه بازدید پروژه‌های آبخیزداری شهرستان مهدی‌شهر که با حضورجعفرمرادی حقیقی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان انجام شد با بیان اینکه اجرای پروژه‌های آبخیزداری در این منطقه در جلوگیری از فرسایش خاک، کنترل سیلاب و هدر رفت خاک مؤثر است؛ بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قوانین موجود، همراهی، همکاری و همدلی در دستور کار خود قرار بگیرد.

وی افزود: در دیوان محاسبات رویکرد تعاملی سازنده، همسو و هم هدف سرلوحه کار است تا بتوانیم تکالیف دستگاه‌های اجرایی را با توجه به مجوزهایی که در قوانین وجود دارد، به حد تعالی برسانیم.

جعفرمرادی حقیقی ضمن ارائه گزارش از عملکرد اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در بخش‌های کاری مختلف، پروژه‌های اجرا شده از سوی این اداره کل در عرصه‌های منابع طبیعی استان را تشریح کرد و به آثار پروژه‌های فوق بر زندگی مردم نسل‌های آینده اشاره کرد.

در ادامه یحیی محمدی منش مدیرکل دیوان محاسبات ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده توسط اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان به همکاری و تعامل با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان تأکید کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید