Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

روند توزیع مناسب مرغ منجمد و گوشت گرم گوساله در استان سمنان ادامه دارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: روند توزیع مناسب مرغ منجمد و گوشت گرم گوساله در استان سمنان ادامه دارد.

روند توزیع مناسب مرغ منجمد و گوشت گرم گوساله در استان سمنان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، محمدرضا قاسمی در پنجمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی که با حضور اعضا برگزار شد، اظهار کرد: روند توزیع مناسب مرغ منجمد و گوشت برحسب تقاضای شهروندان و متناسب با ظرفیت‌های موجود ادامه دارد.

وی با بیان اینکه توزیع مرغ گرم مورد نیاز شهروندان نیز با روند مناسب در استان ادامه دارد، گفت: این توزیع تا زمانی که به شرایط با ثبات‌تر از لحاظ میزان تولید برسیم، ادامه دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به وضعیت جوجه‌ریزی نرمال در فروردین ماه امسال، گفت: خوشبختانه با توجه به جوجه‌ریزی انجام شده، نگرانی بابت تأمین مرغ گرم برای استان و تعهدی که برای تامین نیاز تهران داریم، برای ماه‌های آتی وجود نخواهد داشت.

قاسمی بر لزوم نظارت بر روند  توزیع مرغ گرم و منجمد در سطح استان تاکید کرد و گفت:  نظارت مناسب بر روند توزیع مرغ گرم و منجمد که از طریق مباشرین عوامل توزیع و واحدهای صنفی انجام می‌شود، صورت می‌گیرد  به این معنی که نظارت از توزیع تا مصرف به شکل کامل انجام می‌شود.

وی گفت: تأکید بر توزیع متوازن این محصولات در همه شهرستان‌های استان و توجه به رعایت حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از افزایش قیمت بی‌رویه تخم مرغ از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه قرارگاه امنیت غذایی بود که امیدواریم با همراهی و همکاری اعضا، اجرای این برنامه‌ها به شکل مناسب و مطلوبی پیش رود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید