Iranian Agriculture News Agency

برخورد قاطع با واحدهایی صنفی متخلف با اجرای طرح «فجر تا فطر» در استان سمنان؛ ۴۸۵ واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از برخورد قاطع با واحدهای صنفی متخلف با اجرای طرح نظارتی «فجر تا فطر» در این استان خبر داد و گفت: در مدت اجرای این طرح در استان سمنان، ۴۸۵ واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

برخورد قاطع با واحدهایی صنفی متخلف با اجرای طرح «فجر تا فطر» در استان سمنان؛ ۴۸۵ واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، محمدرضا قاسمی عنوان کرد: در اجرای طرح تشدید نظارت بر مراکز عرضه کالاهای اساسی و محصولات پروتئینی در استان سمنان که به عنوان طرح از فجر تا فطر در بازه زمانی اول اسفند سال گذشته تا بیست و پنجم فروردین سال ۱۴۰۲ اجرایی شد؛ تعداد ۱۰ هزار و ۵۱۲ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان انجام شد.

وی افزود: از مجموع بازدیدهای انجام شده تعداد چهار هزار و ۸۲۶ در مورد بازدید و نظارت بر واحدهای عرضه آرد و نان استان سمنان صورت گرفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: در این مدت تعداد پنج هزار و ۶۷۶ مورد نظارت بر واحدهای عرضه کالاهای اساسی و محصولات پروتئینی در استان سمنان انجام شد.

قاسمی گفت: با توجه به بازدیدها و بازرسی‌های انجام شده در این مدت تعداد ۴۸۵ مورد تخلف از واحدهای صنفی در استان سمنان ثبت و برای رسیدگی به مراجع ذی صلاح ارجاع شده است.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد، ۱۷۱ مورد از تشکیل پرونده‌های تخلف مربوط به واحدهای عرضه آرد و نان استان سمنان بوده و ۳۱۴ مورد نیز تشکیل پرونده تخلف و رسیدگی بعدی در حوزه کالاهای اساسی و محصولات راهبردی با اجرای این طرح نظارتی در استان سمنان انجام شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از برنامه‌ریزی برای استمرار این طرح نظارتی بر واحدهای صنفی در استان کویری سمنان خبر داد و بیان کرد: امیدواریم با استمرار نظارت و بازرسی در واحدهای عرضه و توزیع کالاهای اساسی و محصولات پروتئینی همچنان روند مناسبی را در توزیع و تامین این کالاها در استان سمنان داشته باشیم.

قاسمی با اشاره به نقش ویژه شهروندان در اجرای موفق طرح‌های نظارت بر واحدهای صنفی تأکید کرد: شهروندان استان سمنان نیز می‌توانند از طریق سامانه ۱۲۴ و همچنین اطلاع رسانی حضوری و تلفنی به ناظرین و بازرسین سازمان جهاد کشاورزی در راستای استمرار نظارت بر واحدهای عرضه کالاهای اساسی محصولات پروتئینی و واحدهای عرضه آرد و نان در این استان همراهی کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید