Iranian Agriculture News Agency

استان سمنان در حوزه امنیت غذایی اقدامات مطلوبی انجام داده است

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی گفت: استان سمنان در حوزه امنیت غذایی اقدامات مطلوبی انجام داده است.

استان سمنان در حوزه امنیت غذایی اقدامات مطلوبی انجام داده است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، حمید اورعی در سفر دو روزه خود به استان سمنان در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر وزیر و معاونین به استان‌ها اظهار کرد: هدف از حضور در استان‌ها بیشتر بررسی وضعیت امنیت غذایی و موارد در حوزه تحول کشاورزی است.

وی با بیان اینکه استان سمنان در مجموعه جهاد کشاورزی و همچنین ادارات وابسته به سازمان در حوزه امنیت غذایی اقدامات بسیار خوبی انجام دادند گفت: البته چالش‌های مختلفی هم در این حوزه وجود دارد و علی‌رغم تمامی مشکلات با تلاش کارکنان سازمان جهاد کشاورزی در استان‌ها و همچنین استان سمنان اقدامات خوبی در حوزه امنیت غذایی انجام شده است.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی با بیان اینکه در این سفر هم بخش دولتی و همچنین خصوصی حضور یافته و مشکلات در حوزه امنیت غذایی بررسی می‌شود افزود: در این سفر در جمع تشکل‌ها و فعالان اقتصادی در حوزه کشاورزی نیز حاضر خواهیم شد.

اورعی گفت: چالش‌ها و مشکلات حوزه امنیت غذایی با نظر افراد بررسی شده و راهکارها را به‌خوبی دریافت و به مقام عالی وزارت منتقل خواهیم کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با بررسی وضعیت و ارائه راهکارها و انتقال آن به وزیر جهاد کشاورزی گامی بزرگ در راستای رفع مشکلات کشاورزان و تسهیل فعالیت آنان برداشته شود.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی گفت: خوشبختانه با همدلی و هم‌افزایی که در بین همکاران جهاد کشاورزی استان سمنان وجود دارد کارها به‌خوبی پیش می‌رود و ما هم به رفع مشکلات همکاران خود در استان‌ها کمک کنیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید