Iranian Agriculture News Agency

مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار جهادگر شهید «شادلو» در زادگاهش برگزار شد

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار جهادگر شهید «حاج مرتضی شادلو» در زادگاهش خبر داد.

مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار جهادگر شهید «شادلو» در زادگاهش برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله قربانیان در حاشیه برگزاری این مراسم اظهار کرد: شهید جهادگر «حاج مرتضی شادلو» سردار حاج مرتضی شادلومرتضی شادلو فرزند عباسعلی در سال 1338 در روستای محمدآباد شهرستان گرمسار دیده به جهان گشود و در کنار تحصیل کار هم می کرد، در دوران پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از نخستین افرادی بود که به عضویت کمیته انقلاب اسلامی و سپس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد.

وی گفت:  با شروع نغمه‌های شوم منافقان کوردل و ضد انقلاب وابسته به استکبار در گنبد و کردستان برای مبارزه با آنان و حفظ انقلاب راهی آن مناطق شد در پاکسازی شهرهای کامیاران، سنندج، قروه، بیجار و تکاب در سال‌های ۵۸ و ۵۹ شرکت فعالانه داشت.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: سردار شهید حاج مرتضی شادلو در سال ۶۰ به عضویت جهاد سازندگی تهران و سپس استان سمنان درآمد و داوطلبانه به منظور شرکت مستقیم در جبهه‌های جنگ به مناطق عملیاتی جنوب شتافت.

حجت الاسلام و المسلمین قربانیان گفت: شهید حاج مرتضی شادلو در عملیات‌های متعددی از جمله طریق القدس، فتح المبینف بیت المقدس والفجر ۲ و ۴ حضور داشت.

وی خاطرنشان کرد: در طول این مدت به خاطر رشادت و لیاقتی که از خود نشان داد در عملیات برون مرزی رمضان و مسلم بن عقیل مسئولیت یکی از محورهای عملیات به او سپرده شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: حاج مرتضی شادلو در تاریخ 23 بهمن سال 63 بر اثر انفجار مین به شهادت رسید، او مسئول پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد سازندگی استان سمنان بود.

مراسم گرامیداشت شهید شادلو با حضور  معاون دامپزشکی کشور، نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه گرمسار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیران دستگاه‌های های در گلزار شهدای روستای محمد آباد زادگاه و محل تدفین شهید برگزار شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید