Iranian Agriculture News Agency

دیدار مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با فرمانده انتظامی استان سمنان و دادستان کل استان

همزمان با سالروز تشکیل امور اراضی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و مدیر امور اراضی با فرمانده انتظامی استان سمنان و دادستان کل استان دیدار کردند.

دیدار مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با فرمانده انتظامی استان سمنان و دادستان کل استان

 

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و همچنین غلامرضا خراسانیان مدیر امور اراضی استان در دیدار با سردار عبدالله حسنی فرمانده نیروی انتظامی استان از خدمات و مشارکت نیروی انتظامی با امور اراضی قدردانی کردند.

میرعماد ضمن قدردانی از فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان به خاطر امنیت و ثبات موجود در این استان گفت: استان سمنان یکی از استان‌های امن کشور است و این امر به خاطر تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای خدوم ناجا محقق شده است.

وی از نقش نیروی انتظامی و همکاری تنگاتنگ با امور اراضی گفت: نیروی انتظامی در تمامی مراحل اجرای قوانین به ویژه اجرای احکام دستگاه قضایی در کنار همکاران امور اراضی است.

مبارزه با تغییر کاربری غیر مجاز با جدیت پیگیر شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان همچنین در دیداری جداگانه از خدمات دادستان استان سمنان برای مشارکت با امور اراضی این استان قدردانی کرد.

دادستان استان سمنان نیز در این نشست بر ضرورت مبارزه جدی با تغییر کاربری‌های غیرمجاز تأکید کرد.

محمدشریف ابراهیمی گفت: مبارزه با تغییر کاربری غیر مجاز با جدیت پیگیر شود و باید در این زمینه کوتاهی نشود چرا که اگر در منطقه‌ای یکبار کسی متوجه شود با شلوغ کاری و داد و فریاد می‌توان جلوی قلع و قمع و تخریب ساخت و ساز غیر مجاز رو گرفت این فعالیت غیرمجاز و غیر قانونی ادامه می‌یابد و برای همین باید به طور جدی برخورد شود.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز در دیدار با دادستان سمنان تاریخچه ای از خدمات و فعالیت‌های امور اراضی را عنوان کرد و به پاس همکاری‌های دستگاه قضا با امور اراضی در جهت پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید