Iranian Agriculture News Agency

تغییر ساعات کاری اتاق تهران به دلیل شیوع کرونا

تمرکز پارلمان بخش خصوصی پایتخت در روزها شیوع و همه‌گیری کرونا بر ارائه هر چه بیشتر خدمات به اعضا در بستر اینترنت و به صورت آنلاین است.

 

 

در روزهایی که شیوع ویروس کرونا در کشور بار دیگر زبانه کشیده و تهران و بسیاری دیگر از شهرهای کشور را در وضعیت قرمز قرار داده، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران به فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌و‌کار عضو این اتاق توصیه کرد که حتی‌الامکان امور مربوط به خدمات اتاق مانند کارت عضویت و بازرگانی، صدور گواهی مبداء، خدمات مشاوره‌ای و ... را به صورت غیرحضوری و مبتنی بر بستر آنلاین انجام دهند.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، در حال حاضر بستر رسیدگی به امور تجاری و کاری مربوط به اتاق تهران به صورت آنلاین فراهم است و فعالان اقتصادی می‌توانند بدون مراجعه حضوری به این اتاق و از محل کار خود، از طریق سایت اتاق تهران به نشانی www.tccim.ir تمامی نیازهای کاری خود را انجام دهند. همچنین سامانه CRM اتاق تهران با شماره تماس 1866، آماده پاسخگویی به سوالات و درخواست‌های اعضای اتاق تهران است.

همچنین به اطلاع فعالان اقتصادی و اعضای اتاق تهران می‌رساند، از روز شنبه 11 مرداد ماه جاری، به دنبال رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا، ساعات کاری اتاق تهران تا اطلاع ثانوی از 7:30 تا 14:30 خواهد بود. این در حالی است که تمامی واحدهای اتاق در ساعات کاری فعال هستند و هیچ بخشی دچار تعطیلی نشده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید