Iranian Agriculture News Agency

تمهیداتی برای نظارت ویژه در بازار میوه شب یلدا

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران از نظارت ویژه بر بازار میوه در روزهای پایانی ماه خبر داد و گفت: برای مغازه‌دارانی که اعضای اتحادیه هستند پیامک‌هایی فرستاده می‌شود که گرانفروشی و افزایش قیمتی اتفاق نیفتد.

تمهیداتی برای نظارت ویژه در بازار میوه شب یلدا

به گزارش ایانا به نقل از ایسنا، اسدالله کارگر با بیان اینکه برای شب یلدا هیچ کمبودی در اقلام مختلف میوه نداریم، گفت: در حال حاضر در میدان مرکزی میوه و تره بار انار اصفهان، شیراز، ساوه و فیروزکوه بسته به کیفیت آن از کیلویی ۱۰ تا ۶۵ هزار تومان و هندوانه جنوب نیز از کیلویی ۱۰ تا ۲۲ هزار تومان به صورت عمده خرید و فروش می‌شود.

وی همچنین با اشاره به نظارت ویژه بر بازار شب یلدا نیز گفت: تمهیدات لازم جهت نظارت ویژه بر بازار شب یلدا در نظر گرفته شده و بازرسان اتحادیه قطعا در سطح بازار نظارت‌های لازم را انجام می‌دهند.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه وسبزی استان تهران ادامه داد: از طرفی برای مغازه‌دارانی که اعضای اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران هستند پیامک‌هایی فرستاده می‌شود که گرانفروشی و افزایش قیمتی اتفاق نیفتد. البته چون عرضه میوه در سطح بازار رقابتی است فروشندگان حتی سود خود را برای فروش بیشتر کاهش می‌دهند.

وی در پایان گفت: مردم نیز می‌توانند در صورت مشاهده تخلف در واحدهای صنفی با واحد ارتباط مردمی اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران با شماره ۵۵۶۶۲۳۸۰ ارتباط برقرار کنند و گزارش دهند و در اسرع وقت نیز این گزارش‌ها پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید