Iranian Agriculture News Agency

تبریک سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به گزینه منتخب

سید محمد آقامیری طی پیامی با تقدیر و تشکر از آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به مهندس نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی تبریک گفت.

تبریک سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به گزینه منتخب

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور متن این پیام به شرح ذیل است ؛

 

بِسمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

 ألْحَمْدُللهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ وَ بِه نَسْتَعِین إنَّهُ خَیرُ نَاصِرٍ وَ مُعِین

حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی(زید عزه العالی)

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با اهداء سلام و احترام و تحیات وافره؛

خداوند عزّت آفرین را متضرعانه شاکرم که با حُسن اعتماد و عنایت حضرتعالی توفیق سربازی ولی‌امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و خدمت خالصانه و صادقانه به ملت بزرگ ایران، بالاخص بهره‌برداران عزیز بخش کشاورزی در طول تصدی مسئولیت خطیر سرپرستی وزارت جهاد کشاورزی در دولت انقلابی و مردمی نصیب حقیر گردید.

در این مدت، همواره از ارشادات حضرتعالی در حوزه امنیت غذائی و تاکید به اجرای فرامین مقام معظّم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر مهار تورم و رشد تولید، کسب فیض و در مکتب فکری جنابعالی تلمّذ نمودم.

ضمن عرض تبریک و تهنیت به جناب آقای مهندس نیکبخت به جهت کسب رأی اعتماد از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، بر خود لازم می‌دانم از حمایت‌های همه جانبه، صریح و مستمر و رهنمودهای داهیانه و هوشمندانه حضرتعالی در مسیر خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین همراهی تمامی مدیران و همکاران بزرگوارم در وزارت جهاد کشاورزی بالاخص سازمان دامپزشکی کشور در طی این مدت، تشکر و قدردانی نمایم.

رجاء واثق دارم با همدلی و انسجام بی‌نظیر همکارانم در وزارت جهاد کشاورزی در اقصی نقاط کشور ایران اسلامی تحت مدیریت انقلابی و شجاعانه حضرتعالی، مشمول عنایات و نصرت الهی خواهیم بود و با دعای خیر حضرت بقیه الله الاعظم (روحی له الفداء) ملت شریف، نجیب و غیور ایران تحت زعامت مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) به قله‌های رفیع علم، پیشرفت، عدالت، اقتدار و خودکفائی خواهد رسید. ان شاءالله

 

 اللّهم وَفّقنا لِما تُحِبُّ و تَرضی و الحِقنی بِالصّالحین

دکتر سیّدمحمّد آقامیری

30/3/1402

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید