Iranian Agriculture News Agency

معین راد خبر داد:

پایان کار خرید تضمینی خرما در خوزستان

خرید تضمینی خرمای استعمران در خوزستان از مرز ۱۸ هزار تن عبور کرد

مدیر تعاون روستایی خوزستان با بیان این مطلب که میزان خرید تضمینی خرمای استعمران در استان از مرز ۱۸ هزار تن عبور کرد، از پایان زمان خرید تضمینی این محصول طبق ابلاغیه سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور در ۵ آبان ماه خبر داد.

پایان کار خرید تضمینی خرما در خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، محمد امین معین راد مدیر تعاون روستایی استان گفت: کار خرید تضمینی خرمای استعمران در سال ۱۴۰۰ طبق ابلاغیه سازمان مرکزی از ۲۳ شهریور در شهرهای آبادان، خرمشهر، اهواز، کارون، ماهشهر و شادگان آغاز و با توجه به حجم بالای خرما در استان تعداد مراکز به ۲۵ مرکز خرید رسید.

وی ادامه داد: حجم خرید خرما تا پایان زمان تعیین شده به بیش از ۱۸ هزار تن رسیده است که رقمی بیش از پیش بینی ما در ابتدای خرید است و همین موضوع باعث گشایش مراکز خرید مختلف در سطح استان شد.

مدیر تعاون روستایی خوزستان در ادامه بیان داشت: ارزش ریالی خرمای خریداری شده به صورت تضمینی در استان خوزستان رقمی بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد ریال است و دریافت این مبلغ توسط نخلداران می تواند در اقتصاد کشاورزی و زندگی آنها نقش بسیار موثری داشته باشد.

معین راد در پایان گفت: یکی از دغدغه های تعاون روستایی توجه به کشاورزان و حل مسائل و مشکلات آنها در بخش های مختلف خرید تولیدات آنها و همچنین تامین نهاده های کشاورزی و ... است، از این رو امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی های مناسب به موفقیت بیش از پیش کشاورزان کمک نمائیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید