Iranian Agriculture News Agency

ژاله کریمی نژاد:

تکریم ارباب رجوع و حفظ سلامت کارکنان، سیاست سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان اظهار کرد: باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تاکید بر عدم حضور ارباب رجوع و پیگیری کارها به صورت غیرحضوری، علاوه بر حفظ سلامت همکاران مدافع طرح تکریم ارباب رجوع باشیم.

تکریم ارباب رجوع و حفظ سلامت کارکنان، سیاست سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، ژاله کریمی‌نژاد رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این سازمان در مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: اقدامات صورت گرفته جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا در سازمان را می‌توان به دو بخش فعالیت‌های اداری برای سلامت کارکنان و اراب رجوع و فعالیت‌های فنی که همزمان با برداشت محصولات پاییزه صورت گرفته است تقسیم کرد.

وی افزود: در سالی که بنا به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب به نام جهش تولید نامگذاری شده باید علاوه بر مراقبت از سلامت، روحیه جهادی نیز برای برداشت محصولات پائیزه در بازه زمانی 40 تا 50 روزه حفظ شود.

کریمی نژاد تبدیل جلسات حضوری به ویدئو کنفرانس را یکی از اقدامات مهم صورت گرفته در شرایط پیش آمده عنوان کرد و گفت: ضدعفونی‌هایی انجام شده در سازمان طبق استانداردهای WHO  بوده و در این راستا سمپاش‌های مورد نیاز از اداره کل دامپزشکی تامین شده است.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در ادامه توزیع ماسک بین کارکنان، کاهش ساعت اداری طبق دستور استانداری، تعطیلی استخر و سالن‌های ورزشی از ابتدای شیوع بیماری، استفاده از لیوان یکبار مصرف، معرفی شماره تماس برای جلوگیری از ازدحام جمعیت، مشارکت در طرح مومنانه مواسات، اجرای تست کرونا برای کمباین داران و اطلاع رسانی لازم به کارشناسان و کشاورزان را از دیگر اقدامات صورت گرفته برای مقابله با بیماری کرونا عنوان کرد.

وی اظهار کرد: از جمله اقدامات دیگر برای جلوگیری از شیوع این بیماری می‌توان به اعلام شماره تماس 33359592 برای انجام خدمات غیرحضوری، قرائت و ختم قرآن به صورت غیر حضوری در ایام ماه مبارک رمضان و به تاخیر افتادن کوچ عشایر در استان اشاره کرد.

کریمی‌نژاد با بیان این مطلب که با توجه به وجود نگرانی‌هایی که از شیوع بیماری کرونا در حوزه امور اراضی وجود دارد مصوباتی به مرحله تصویب رسیده است تصریح کرد: اطلاع‌رسانی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ارباب رجوع، تاکید بر عدم حضور و پیگیری کارها به صورت غیرحضوری و از طریق شماره تلفن‌های اعلام شده از جمله این مصوبات است تا با انجام این کارها بتوانیم هم حافظ سلامت کارکنان و هم مدافع حقوق ارباب رجوع باشیم.

در ادامه این جلسه فرمانده حوزه بسیج ادارات و کارمندان شهدای جهاد کشاورزی گفت: در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری در 11 روز به مدت 80 ساعت، 40 خودرو با 35 هزار لیتر مواد گندزدا برای ضدعفونی معابر سطح شهر اهواز به کار گرفته شدند.

سرهنگ فرهادزاده همچنین از جمع آوری 300 میلیون ریال وجه نقد در مرحله اول طرح مواسات از ادارات کل تابعه استان خبر داد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید