Iranian Agriculture News Agency

در راستای حمایت از کشاورزان خسارت دیده از سیل خوزستان

ابلاغ مشمولیت تسهیلات بانکی مکانیزاسیون کشاورزی از امهال و بخشودگی

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان اظهار نمود: مشمولیت تسهیلات بانکی حوزه مکانیزاسیون کشاورزی از امتیازات مترتب بر امهال و بخشودگی موضوع بند خ ماده 33 قانون برنامه ششم تصویب و به کلیه بانک‌ها ابلاغ شد .

ابلاغ مشمولیت تسهیلات بانکی مکانیزاسیون کشاورزی از امهال و بخشودگی

به گزارش خبرنگار ایانا از خوزستان، محمد قاسمی‌نژاد، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به درخواست‌ها و پیگیری‌‎ها و مکاتبات متعدد، مساعدت‌های معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت متبوع، پیگیری‌های مردمی و استانی، مشمولیت تسهیلات بانکی مکانیزاسیون کشاورزی برای کشاورزان خسارت دیده از سیل خوزستان به بانک‌های عامل ابلاغ شد.

وی افزود: در این راستا بانک مرکزی با تجدید نظر در دستورالعمل اجرایی امهال اصل و بخشودگی سود، کارمزد و جرایم تسهیلاتی دریافتی کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیر مترقبه (سیل سال 98) تبصره‌ای مبنی بر اینکه تسهیلات پرداختی بابت ماشین آلات کشاورزی ومکانیزاسیون مشمول امهال و بخشودگی می باشد را تصویب و به کلیه بانک‌ها ابلاغ کرد.

قاسمی نژاد ضمن اظهار خرسندی از این موضوع افزود: کشاورزان و متقاضیان ذی نفع جهت بهره‌مندی از تبصره مذکور به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید