Iranian Agriculture News Agency

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی عنوان کرد:

اجرای 198 طرح گلخانه‌ای در سطح 91.2 هکتار در استان خوزستان

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن اشاره به پرداخت 70 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های گلخانه‌ای در استان گفت: تا کنون 198 طرح گلخانه ای با سطح 91.2 هکتار در استان اجرا شده است.

اجرای 198 طرح گلخانه‌ای در سطح 91.2 هکتار در استان خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا از خوزستان، حسنی‌نسب مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در جلسه ستاد توسعه گلخانه‌ها گفت: 70.6 میلیارد ریال تسهیلات پراختی از محل صندوق توسعه ملی اشتغال پایدار روستایی، کمیته فنی و اعتباری برای 11 طرح گلخانه‌ای به مساحت 4 و نیم هکتار اعطا شده است.

وی افزود: در کل  198 طرح گلخانه‌ای با سطح 91.2 هکتار از محل اجراشده، خوداجرایی و مصوب بانک سایر منابع و اعتبارات تبصره 18 ثبت شده‌اند.

وی با بیان اینکه شهرستان دزفول و باغملک بیشترین سطح کشت گلخانه‌ای را در سطح داشتند اظهار داشت: 74 هکتار از طرح‌های متقاضیان از محل تبصره 18عودت داده شده که معادل یک هزار و 610 میلیارد و 912 میلیون ریال است.

حسنی نسب اظهار کرد: در طرح‌هایی که به بانک معرفی شده‌اند رتبه چهارم را دارا هستیم همچنین استان رتبه پنجم کشور در طرح‌های مصوب بانک را نیز از آن خود کرده است.

وی در پایان تعداد طرح‌هایی که پس از حذف وارد گردش کار شدند را  156 طرح عنوان کرد و تصریح نمود: 8 شهرستان دزفول، شوش، شوشتر، ایذه، کارون و باغملک دارای طرح های مصوب بودند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید