Iranian Agriculture News Agency

حضور تولیدکنندگان زنجیره خرما در نمایشگاه ایران اکسپو 2024

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: مقامات ملی و هئیت های تجاری کشورهای مختلف از دستاوردهای زنجیره ارزش راهبردی خرما در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴- غرفه استانداری خوزستان بازدید کردند.

حضور تولیدکنندگان زنجیره خرما در نمایشگاه ایران اکسپو 2024

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، مدیر باغبانی سازمان گفت: طی دو روز اول برگزاری نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ مسئولین کشوری ازجمله وزیر کشور، معاونین وزیر کشور و مدیران کل، معاونین وزیر جهاد کشاورزی و مدیران کل وزارتی به همراه هیئت‌های همراه، همچنین تشکل‌های صنفی و بازرگانی ملی و استانی از دستاوردهای زنجیره ارزش راهبردی خرما بازدید کرده و از آخرین اقدامات انجام شده مطلع شدند.

محمد حسنی نسب توضیح داد: همچنین هیئت‌های مختلف تجاری و مقامات دولتی از کشورهای بلاروس، ازبکستان، لبنان، افغانستان، پاکستان و سایر کشورهای شرکت کننده در نمایشگاه با حضور در غرفه استانداری خوزستان ضمن اطلاع از ظرفیت‌های زنجیره ارزش راهبردی خرمای استان در نشست‌های B2B با تولیدکنندگان منتخب زنجیره خرما مشارکت کردند.

نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ از 8 تا  ۱۲ اردیبهشت‌ماه با مشارکت ۸۰ کشور و حضور بیش از دو هزار مقام رسمی و تاجر در حال برگزاری است و مقرر است ضمن رونمایی از جدیدترین دستاوردهای صنایع فرآوری خرما از تولیدکنندگان برتر زنجیره‌های ارزش راهبردی خرما و شیلات با حضور استاندار محترم استان خوزستان تقدیر به عمل آید.

 

خبرنگار: ندا خاکی زاده

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید