Iranian Agriculture News Agency

تقدیر از رئیس امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی خوزستان برای سومین سال متوالی

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اهدا لوح تقدیر از رئیس امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تقدیر کرد.

تقدیر از رئیس امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی خوزستان برای سومین سال متوالی

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اهدای لوح تقدیر از حمایت، همراهی و تلاش سید طاهر موسوی صالحی رئیس اداره امور امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در راستای ترویج فرهنگ غنی و تمدن ساز ایثار، جهاد و شهادت و تجلیل و تکریم از ایثارگران برای سومین سال پیاپی قدردانی کرد.

در متن این لوح تقدیر آمده است:

«جناب آقای سید طاهر موسوی صالحی رئیس

اداره امور امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

شهید از اسماء خداوند و شاهد و گواه بر همگان، هیچ چیز از او پنهان نیست، به دقت اعمال و رفتارهایمان را زیر نظر داشته و برای خدمتگذاران واقعی دعا می کنند.

در سال 1402 رفیق اعلاء یاریمان نمود تا در کنار شما عزیز ایثارگر جلوه هایی از عشق و دلدادگی و عطش خدمت به ایثارگران عزیز را در دولت مردمی سیزدهم رقم بزنیم.

کوشش، همت و مجاهدتتان را می ستاییم و از حمایت و همراهی و تلاش بی دریغتان در راستای ترویج فرهنگ غنی و تمدن ساز ایثار، جهاد و شهادت و تجلیل و تکریم از ایثارگران عزیز صمیمانه قدردانی و سپاسگزاری می نماییم.

فرهیخته گرامی: انتخاب شما که افتخار حضور در ( چهاردهمین همایش ملی تجلیل از خادمین ایثارگران و مروجین فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت ) را کسب نموده اید تبریک عرض نموده، امیدواریم این تجلیل و لوح سپاس پاسخی برای تلاش های قبلی و انگیزه ای برای خدمت بیشتر در آینده به جامعه هدف باشد، برایتان بهترین ها را آرزو می کنم.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور»

 

خبرنگار: ندا خاکی زاده

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید