Iranian Agriculture News Agency

صیانت و پاسداری از اراضی کشاورزی خوزستان در ایام تعطیلات نوروزی

فرمانده یگان حفاظت اراضی خوزستان گفت: در تعطیلات نوروزی پیش رو با هماهنگی و استفاده از تمام پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های اجرایی، سیاسی، قضایی، انتظامی و نظارتی و با برقراری کشیک نوروزی در سطح استان از اراضی کشاورزی صیانت و پاسداری خواهد شد.

صیانت و پاسداری از اراضی کشاورزی خوزستان در ایام تعطیلات نوروزی

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، فرمانده یگان حفاظت اراضی استان از اتخاذ تدابیر و انجام هماهنگی لازم و آمادگی جهت حفاظت از اراضی کشاورزی در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

سرهنگ سید شریف شریفی گفت: از آنجا که حفاظت از خاک و زمین به‌عنوان موهبتی الهی به‌منظور تامین امنیت غذایی کشور وظیفه خطیر و رسالت مهم وزارت جهاد کشاورزی است و عرصه‌های کشاورزی، ملی و دولتی منابع اصلی و بستر توسعه پایدار محسوب می‌شوند، حفاظت از این عرصه‌ها در اولویت برنامه‌های مدیریت امور اراضی و یگان حفاظت استان قرار دارند.

 وی ادامه داد: با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی، فرصت طلبان، سودجویان و زمین خواران همواره مترصدند که در فضای منفعل اداری، اراضی مرغوب کشاورزی را غیر مجاز تغییر کاربری دهند.

 شریفی توضیح داد: در تعطیلات نوروزی پیش رو با هماهنگی و استفاده از تمام پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های اجرایی، سیاسی، قضایی، انتظامی و نظارتی و با برقراری کشیک نوروزی در سطح استان به نحو شایسته از اراضی کشاورزی صیانت و پاسداری خواهد شد.

شریفی با بیان اینکه مهم‌ترین رکن استقرار و فعالیت سامانه ۱۳۱ تامین بستر لازم و تسهیل شرایط برای افزایش نظارت و مشارکت مردم پیرامون حفاظت از عرصه‌های کشاورزی است از تمام آحاد جامعه خواست هرگونه گزارش تخلف را از طریق سامانه ۱۳۱ و یا ثبت از طریق سامانه cms.laoi.ir  اعلام کنند.

 

خبرنگار: حدیث چاروسایی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید