Iranian Agriculture News Agency

مشارکت در انتخابات ضرورتی اجتناب ناپذیر است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در همایش همه با هم برای ایران گفت: مشارکت در انتخابات برای شکل گیری مجلس قوی ضرورتی اجتناب ناپذیر است همچنین تأمین‌کننده امنیت کشور است.

مشارکت در انتخابات ضرورتی اجتناب ناپذیر است

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، همایش همه باهم برای ایران با حضور امام‌جمعه موقت اهواز، رئیس سازمان، معاونان و مدیران و کارکنان سازمان در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی در این همایش گفت: ایران جزو پنج کشور مستقل دنیا است که برای خود تصمیم می‌گیرد.

وی توضیح داد: باید به این مسئله بزرگ پاسخ دهیم که بعد از 45 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آیا سود برده‌ایم یا متضرر شده‌ایم و اگر به این مهم پی بردیم مسائل دیگر به‌خودی‌خود حل خواهند شد و یا اینکه فرصت برای حل مسائل دیگر فراهم خواهد شد.

حاجتی اضافه کرد: همه مذهب‌ها در همه جای دنیا در این خصوص که در آخرالزمان فردی ظهور می‌کند که دنیا را نجات می‌دهد اتفاق‌نظر دارند.

وی بابیان اینکه اگر جمهوری اسلامی نبود ایرانی وجود نداشت خاطرنشان کرد: با تمام نقص‌ها و عیوب روی خاک ایران مانده‌ایم و هیچ‌کس نتوانسته به یک سانتی‌متر مربع از کشورمان دست‌درازی کند.

حاجتی بیان کرد: هرکس در این خاک کوتاهی کند در روز قیامت مسئول است.

وی ادامه داد: هر رأی که در صندوق انتخابات می‌افتد تیری در سینه دشمن است.

رئیس سازمان گفت: محکم‌ترین افراد در عرصه زندگی افرادی هستند به مام وطن احترام خاصی می‌گذارند و اگر سرزمین مادری را قبول نداشته باشند به هیچ قراردادی پایبند نخواهند بود.

مجید نبی پور بابیان اینکه  وقتی از رکن ملیت سخن گفته می‌شود مرادمان سخن بی‌منطق درباره بیگانگان نیست مرادمان رکن همدلی است نه دشمنی رکن اتحاد است، رکن انفصال نیست.

وی یادآور شد: مردم باید احساس کنند سرنوشتشان به هم وصل است.

نبی پور خاطرنشان کرد: حس وطن‌دوستی، وطن‌خواهی و وطن‌پرستی باید از دوران کودکی در هر فرد نهادینه شود و در جوانی به ثمر بنشیند و برای رسیدن به این مهم باید پدران و مادران زبان ارتباط با فرزند خود را یاد بگیرند.

وی اضافه کرد: عزت‌نفس ملی شاه‌کلید وطن‌دوستی است هر فرد باید ارزش خود و جایگاه کشورش را بداند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان بابیان اینکه حکومت ما حکومت مردمی است و همه ترس دشمن از مردم ما است ادامه داد: سه نماد ارزیابی اقتدار جمهوری اسلامی ایران در شاخص‌های جامعه‌شناسی که در دنیا ثبت‌شده است راهپیمایی 22 بهمن، انتخابات و راهپیمایی روز جهانی قدس است.

نبی پور افزود: مشارکت در انتخابات برای شکل‌گیری مجلس قوی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است همچنین تأمین‌کننده امنیت کشور  است.

وی ادامه داد: بهبود معیشت مردم انگیزه‌ای برای مشارکت مردم در انتخابات است.

نبی پور بیان کرد: از بانوان بخش کشاورزی برای تصدی مدیریتی استفاده خواهد شد و با آموزش نیروها سعی در پرورش مدیران و معاونان توانمند خواهیم کرد.   

 

خبرنگار: حدیث چاروسایی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید