Iranian Agriculture News Agency

حمایت دولت از سرمایه‌گذاران حوزه دامپروری در استان خوزستان

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به ظرفیت‌های دامپروری منطقه گفت: علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در حوزه دامپروری خوزستان از حمایت دولت بهره‌مند خواهند شد.

حمایت دولت از سرمایه‌گذاران حوزه دامپروری در استان خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، عبدالامیر نیرومند در حاشیه افتتاح دوازدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی خوزستان در محل نمایشگاه دائمی اهواز بیان کرد: جلگه پهناور خوزستان از مناطق مستعد کشاورزی در زمینه‌های مختلف است، به‌طوری‌که واحدهای متنوع دام و طیور در این استان فعال هستند.

وی بابیان این مطلب که دامپروری خوزستان قدمت دیرینه‌ای دارد، گفت: واحدهای صنعتی و سنتی بزرگ دامپروری در استان انواع تولیدات را به بازار عرضه می‌کنند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ادامه داد: سازمان جهاد کشاورزی برنامه گسترده‌ای برای توسعه بخش دامپروری مدنظر قرار داده و کمیته سرمایه‌گذاری در استان فعال‌شده است.

نیرومند ضمن دعوت از علاقه‌مندان به بخش دامپروری برای سرمایه‌گذاری در این حوزه، ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های دولتی موانع پیش روی سرمایه‌گذاران در این بخش برداشته شود.

وی خاطرنشان: نمایشگاه‌های بین‌المللی از محل‌های مناسب برای عرضه محصولات و صنایع نو هستند که دامداران و مرغداران می‌توانند با حضور در آن با صنایع، ماشین‌آلات و تکنولوژی‌های روز آشنا شوند.

نمایشگاه تخصصی کشاورزی خوزستان عصر روز سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه در محل نمایشگاه‌های دائمی اهواز افتتاح شد و محصولات متنوع ۱۰۰ شرکت درزمینهٔ دام، طیور، آبزیان و ماشین‌آلات کشاورزی در این نمایشگاه عرضه‌شده است‌.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید