Iranian Agriculture News Agency

توقیف 223 شناور صیادی متخلف در صیدگاه‌های خوزستان

فرمانده یگان حفاظت شیلات استان خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 223 فروند شناور متخلف در صیدگاه های استان توقیف شدند.

توقیف 223 شناور صیادی متخلف در صیدگاه‌های خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، کامران شریفی فرمانده یگان حفاظت شیلات استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، طی گشت‌های ساحلی و دریایی به مدت بیش از 62 هزار نفر ساعت توسط نیروهای یگان 29 هزار و 494 فروند شناور صیادی (قایق و لنج) در ساحل و دریا مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی افزود: در جریان بازرسی‌های به عمل آمده تعداد 223 فروند شناور ( قایق و لنج ) متخلف در صیدگاه‌های استان توقیف شدند و از این شناورها علاوه بر حدود 103 هزار و 900 کیلوگرم محصولات آبزی (ماهی و میگو)، 463 طاقه تورگوشگیر، 330 عدد لنگر، 137 دستگاه ترال کشف و ضبط شد.

شریفی با اشاره به دستگیری هزار و 293 نفر در این مدت ادامه داد: پرونده تخلفات صیادی به کمیسیون تخلفات صید و صیادی و بخشی نیز به مراجع ذی‌صلاح معرفی شده‌اند.

فرمانده یگان حفاظت شیلات استان خوزستان خاطرنشان کرد: در راستای حراست از ثروت ملی کشور و انفال عمومی (منابع آبزی) ماموران یگان حفاظت شیلات استان به‌عنوان ضابط خاص قضایی و با مجوز استفاده از سلاح در پنج پایگاه بندر امام (ره)، هندیجان، و الفجر اروندکنار، چوئبده آبادان و ماهشهر مشغول خدمت هستند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید