Iranian Agriculture News Agency

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی چون نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران می‌درخشد.

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، مجید نبی پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان طی پیامی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر را به فجر آفرینان غیور، ملت مسلمان ایران، کشاورزان سخت کوش و مردم شهید پرور خوزستان تبریک و تهنیت گفت.

در متن پیام وی آمده است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم

جاءَ الحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِلُ إنَّ الباطِلَ کانَ زَهُوقا (سوره اسراء/ آیه 81)

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که چون نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران می‌درخشد، نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که با دست‌های خالی و عزمی راسخ، درمقابل استکبار شرق و غرب مردانه ایستاد تا ضمن ترنم سرود رهایی انسان از بند طاغوت، برگ زرین دیگری را بر صفحه تاریخ این سرزمین نقش بزند.

این انقلاب ثمره مجاهدتها و پایمردی های غیور مردان و شیر زنانی است که برای رسیدن به آرمان های خود، غیرتمندانه در برابر استکبار جهانی ایستادند و حکومت دست نشانده آن را از سرزمین مقدس ایران اسلامی با هدایتهای داهیانه حضرت امام خمینی (ره) بیرون راندند.

۲۲ بهمن ماه سالروز تجلی حماسه و سرافرازی مردمانی است که با تکیه بر آموزه‌های نورانی مکتب سرخ عاشورا، فریاد خداخواهی، معنویت، آزادی واستقلال را در گوش و جان جهانیان طنین انداز کرد.

اینجانب ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و معمار کبیر آن، حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهیدان؛ ایام خجسته دهه فجر را محضر مقام معظم رهبری و ملت قهرمان ایران به‌ویژه مردم شریف استان شهیدپرور خوزستان تبریک عرض نموده، امیدوارم تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، انقلاب عزیزمان به حکومت جهانی حضرت قائم آل محمد(عج) متصل گردد.  

مجید نبی پور

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

بهمن 1402»

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید