Iranian Agriculture News Agency

سازمان امور عشایر یکی از جهادی‌ترین بخش‌های وزارت جهاد کشاورزی و دولت

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور عشایر کشور گفت: کارکنان سازمان امور عشایر با کمترین بهره‌مندی از امکانات، بیشترین خدمت را در سخت‌ترین شرایط به مناطق دور افتاده عشایری ارائه می‌کنند که باید قدردان این خدمت‌گزاران به عشایر باشیم.

سازمان امور عشایر یکی از جهادی‌ترین بخش‌های وزارت جهاد کشاورزی و دولت

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، سیاوش احمدی میرقائد بیان کرد: سازمان امور عشایر در راستای ایجاد نشاط و افزایش انگیزه در بین همکاران، هم‌زمان با دهه مبارک فجر اقدام به برگزاری اولین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان امور عشایر و تشکل‌های عشایری کشور با عنوان مسابقات فوتسال جام شهدای عشایری شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی اداره کل امور عشایر استان خوزستان کرده است.

وی افزود: برگزاری چنین مسابقات ورزشی علاوه بر سلامت جسمانی همکاران باعث بالا رفتن بهره‌وری در کار و فعالیت آنها نیز می‌شود.

مدیرکل امور عشایر خوزستان خاطرنشان کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان سازمان امورعشایر و تشکلهای عشایری کشور جام شهدای عشایری شهید حاج قاسم سلیمانی از تاریخ دوم تا پنجم بهمن‌ماه در شهرستان اهواز درحال برگزاری است.

وی ادامه داد: درجریان این مسابقات ۱۶ تیم از ادارات کل امور عشایر و تشکل‌های عشایری سراسر کشور در محل مسابقات حاضر شده و به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

سید اسکندر موسوی زاده با اشاره به اتمام مرحله گروهی این مسابقات گفت: در پایان روز دوم این بازی‌ها تکلیف هشت تیم صعود کننده از چهار گروه به مرحله حذفی مشخص شد و طی روزهای آینده مراحل حذفی و نهایی این مسابقات نیز برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: مراسم اختتامیه این دور از مسابقات روز پنجشنبه پنج بهمن‌ماه با حضور شایان نادری رئیس سازمان امور عشایر کشور و تنی چند از مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

استان های اصفهان و ایلام از گروه یک، استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری از گروه دو، استان‌های  کهگیلویه و بویر احمد و ستاد سازمان از گروه سه و استان‌های آذربایجان غربی و لرستان از گروه چهار؛ تیم‌های صعود کننده از مرحله گروهی این دوره از مسابقات هستند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید