Iranian Agriculture News Agency

کشف و معدوم سازی بیش از ۲۰۰ کیلوگرم انواع آبزیان حرام گوشت در اهواز

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اهواز گفت: با اجرای دومین مرحله جمع‌آوری آبزیان حرام گوشت در هسته مرکزی شهر اهواز بیش از ۲۰۰ کیلوگرم انواع آبزیان حرام گوشت در اهواز کشف، ضبط و معدوم سازی شد.

کشف و معدوم سازی بیش از ۲۰۰ کیلوگرم انواع آبزیان حرام گوشت در اهواز

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، سید مرتضی قریشی مرحله دوم طرح ضربتی جمع‌آوری آبزیان حرام گوشت با همکاری اجراییات شهرداری اهواز و نیروی انتظامی در مرکز شهر اهواز انجام شد.

وی افزود: با توجه به رصد و پایش کارشناسان بهداشتی اداره دامپزشکی اهواز مبنی بر عرضه آبزیان حرام گوشت توسط دست فروشان در مرکز شهر، اکیپ‌های نظارت بر بهداشت عمومی به همراه عوامل نیروی انتظامی و اجرائیات شهرداری اقدام به جمع‌آوری آبزیان حرام گوشت کردند.

قریشی با اشاره به این که در این طرح بیش از 200 کیلوگرم انواع آبزیان حرام گوشت کشف، ضبط و معدوم سازی شد، خاطرنشان کرد: در این خصوص با جدیت تمام موارد تخلف را پیگیری خواهیم کرد و با متخلفان مطابق با ضوابط و مقررات، برخورد قانونی لازم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه با عوامل توزیع این‌گونه آبزیان هیچ گونه مماشاتی نمی‌شود، از شهروندان تقاضا کرد هنگام خرید انواع ماهی دقت داشته باشند و برای اطمینان بیشتر از سلامت و حلیت آبزیان، ضمن آگاهی و شناخت انواع آبزیان، خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر و تحت نظارت دامپزشکی شهر اهواز انجام دهند و از خرید ماهی از دستفروشان، خودروها و فروشندگان سیار اکیدا خودداری کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید