Iranian Agriculture News Agency

اختصاص 584 هکتار از اراضی شوش به طرح زراعت چوب

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: 584 هکتار از اراضی شوش جهت واگذاری به شرکت پاک چوب جهت اجرای طرح احداث کارخانه و زراعت چوب واگذار شده است.

اختصاص 584 هکتار از اراضی شوش به طرح زراعت چوب

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، دومین تور رسانه‌ای مدیریت امور اراضی استان با حضور جمعی از خبرنگاران و مدیر امور اراضی استان، کارشناسان و مسئولین باهدف بازدید خبرنگاران از اراضی ملی و دولتی واگذارشده به طرح‌های کشاورزی و غیر کشاورزی برگزار شد. 

خبرنگاران از طرح زراعت و تولید نئوپان و ام دی اف پاک چوب که نمونه‌ای از اراضی ملی واگذارشده به طرح‌های کشاورزی و غیر کشاورزی است، بازدید کردند. 

 جهان شیر سراج‌الدین مدیر امور اراضی سازمان گفت: مأموریت‌های امور اراضی خوزستان شامل مواردی چون واگذاری و توسعه اراضی، حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی، ساماندهی و تعیین تکلیف اراضی، نظارت و ارزیابی طرح‌های واگذاری و پایش و مهندسی اراضی است که در این میان واگذاری و توسعه اراضی باهدف انجام طرح‌های کشاورزی و غیر کشاورزی از مهم‌ترین وظایف است.

وی ادامه داد: مدیریت امور اراضی در سال‌های اخیر تمامی تلاش خود را بر آن داشته در واگذاری عرصه‌های متناسب و موردنیاز در بخش‌های کشاورزی، صنعت و خدمات باهدف توسعه فعالیت‌های کشاورزی و غیر کشاورزی در جهت جلب سرمایه‌های مردمی، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی گام‌های مؤثری بردارد.

سراج‌الدین توضیح داد: نمونه‌ای از فعالیت‌های مدیریت امور اراضی خوزستان در زمینهٔ واگذاری اراضی، تملیک اراضی واقع در پلاک ۵۹ بخش ۸ موسوم به اقوام شهرستان شوش به مساحت ۵۸۴ هکتار جهت واگذاری به شرکت پاک چوب جهت اجرای طرح احداث کارخانه و زراعت چوب است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید