Iranian Agriculture News Agency

مدیریت جهادی، کارآمدترین الگوی مدیریت در جهت تحقق آرمان‌های مقدس نظام اسلامی

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان منطقی‌ترین و کارآمدترین الگوی مدیریتی را در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و اهداف سازمانی، مدیریت جهادی برشمرد.

مدیریت جهادی، کارآمدترین الگوی مدیریت در جهت تحقق آرمان‌های مقدس نظام اسلامی

 

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالامیر رجب پور مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان در اجلاسیه تخصصی نشست مدیران جهادی تمدن ساز که با محوریت تحقق شعار سال، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین و با حضور آیت‌الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و ترابی پور رئیس کارگروه بیانیه گام دوم انقلاب در استان برگزار شد، در جمع معاونان و مدیران ستاد و شهرستان گفت: مبارزه با موانع به معنی تلاش مستمر و جدی با اتکا به ظرفیت‌های درونی است.

وی در ادامه بابیان این مطلب که جهاد دارای دو رکن اساسی است، گفت: تلاش و کوشش مضاعف و مقاومت و ایستادگی در مقابل موانع دو رکن اساسی و مهم جهاد محسوب می‌شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رجب پور ادامه داد: نسخه اسلامی و نجات‌بخش مبارزه با مشکلات و موانع، مدیریت و زندگی جهادی در تمام زمینه‌ها است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به فرصت‌های ارزشمند برای خدمت‌رسانی و تقرب به خداوند متعال اشاره و بیان کرد: برای هر صندلی که مسئولی بر آن تکیه زده خون‌ ده‌ها شهید ریخته شده است و این مسئولیت‌ها، فرصت‌های ارزشمندی برای خدمت‌رسانی به خلق خدا و پیشبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی بابیان این مطلب که اگر هرکسی در هر مسئولیتی که هست با توکل به خداوند، اخلاص و رعایت شاخصه‌های اسلامی پیش برود می‌تواند یک الگوی مناسب را در نظام اداری رقم بزند، خاطرنشان کرد: از الگوهای بارزی که می‌توان در کارها سرلوحه ما قرار گیرد می‌توان به وجود مقدس حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رجب پور در ادامه بابیان این مطلب که امروز ایران در تحولات دنیا بسیار تأثیرگذار و جامعه‌ای الگو است گفت: منطقی‌ترین و کارآمدترین الگوی مدیریتی را در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و اهداف سازمانی، مدیریت جهادی است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از مصادیق مهم مدیریت جهادی را قرار گرفتن نظام جمهوری اسلامی در مرحله ایجاد دولت اسلامی، ضرورت کاهش فاصله پیشرفت با رقبای جهانی و دستیابی به شرایط مطلوب‌تر، ضرورت تحقق اهداف مندرج در اسناد کشور باهدف پیشبرد اهداف نظام مقدس و سازمان و تحقق و تداوم اقتصاد مقاومتی برشمرد.

وی به تلاش مضاعف در مدیریت جهادی اشاره و بیان کرد: طبق تأکیدات مقام معظم رهبری عمل به تکلیف یکی از مصادیق مهم در مقوله مدیریت جهادی است.

وی یادآور شد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری رضایت، قناعت و خدمت‌رسانی به مردن بسیار مهم است به‌شرط آنکه خوشایند مردم معارض با تکلیف نباشد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید