Iranian Agriculture News Agency

برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی در خوزستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن دعوت از علاقمندان به بخش کشاورزی گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی 8 لغایت 11 آذر ماه در استان برگزار می‌شود.

برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی در خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، مجید نبی پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن اعلام این خبر گفت: آئین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی چهارشنبه 8 آذرماه ساعت 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان انجام خواهد شد.

وی افزود: ساعات بازدید علاقه‌مندان از نمایشگاه از ساعت 15 الی 21 است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به استان‌های مشارکت‌کننده در این نمایشگاه اشاره و بیان کرد: 95 واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های خوزستان، همدان، مرکزی، آذربایجان شرقی، کردستان، خراسان رضوی، لرستان، فارس، تهران، زنجان، اصفهان، مازندران، آذربایجان غربی، البرز،گلستان، چهارمحال بختیاری و قزوین در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. 

نبی پور ضمن اشاره به محصولات قابل‌عرضه در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: ازجمله این محصولات می‌توان به ادوات، تجهیزات و ماشین‌آلات کشاورزی اشاره کرد.

وی در ادامه ازجمله اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه را ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان، ایجاد نمایندگی در استان خوزستان توسط واحدهای تولیدی، ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان، کشاورزان و بهره‌برداران و ایجاد فضای رقابتی و بالا بردن حق انتخاب بهره‌برداران برشمرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در خاتمه از تمامی کشاورزان، بهره‌برداران، تولیدکنندگان، علاقه‌مندان به بخش کشاورزی و مردم شریف استان برای شرکت و حضور پرشور در این نمایشگاه دعوت کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید