Iranian Agriculture News Agency

محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی از سوی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

سازمان جهاد کشاورزی خوزستان اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان معمدانی را محکوم کرد.

محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی از سوی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، سازمان جهاد کشاورزی استان در پیامی اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان معمدانی را محکوم کرد.

در این پیام آمده است:

««إِنَّ الَّذینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُون» (احقاف/13)

بى تردید کسانى که گفتند: «پروردگار ما الله است»، سپس [در میدان عمل بر این حقیقت] استقامت ورزیدند، نه بیمى بر آنان است ونه اندوهگین مى شوند.

بار دیگر رژیم خون آشام و کودک‌کش صهیونیستی در سکوت مجامع به ظاهر مدافع حقوق بشر با به خاک و خون کشیدن مسلمانان مظلوم غزه که از کودک سه ساله تا مردان و زنان کهنسال و بی‌دفاع را در بین شهدای خود جای داده بود؛ این پیام را به جهانیان و خصوصاً مسلمین و آزادگان پهنه گیتی مخابره کرد که این غده سرطانی را باید از صحنه روزگار محو نمود.

پس از ضربات دردناک مجاهدان فلسطینی، رژیم کودک کش صهیونیستی از یک سو دیوانه وار و به تصور جبران شکست غیرقابل ترمیم خود، حملات کور، وحشیانه و شبانه روزی با اقسام سلاح های ممنوعه و نامتعارف از جمله بمب های فسفری، خانه های فلسطینیان را بر سر زنان و کودکان و سالخوردگان نوار غزه تخریب کرد و با قطع آب و برق و ممانعت از ورود دارو و مواد اولیّه، اقدام به مجازات دسته جمعی ساکنان این منطقه محروم کرده و از سوی دیگر با مظلوم نمایی و گزارش های نادرست و حتی تصویرسازی مزورانه سعی در مظلوم نمایی و تطهیر هیولای دیوسیرت رژیم کودک کش نموده است.

سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن محکوم کردن جنایات 75 ساله صهیونیست های غاصب و به خصوص بمباران اخیر بیمارستان معمدانی و همچنین تداوم حملات اشغالگران را به شدت محکوم و از مجامع جهانی و بین المللی در خواست می شود دست از استانداردهای دوگانه بردارد و در مقابل اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی با اتخاذ اقداماتی فوری جهت توقف وحشی‌گری اسرائیلی‌ها در غزه که تاریخ تاکنون به خود ندیده اعلام موضع نماید.

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان»

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید