Iranian Agriculture News Agency

پیشگیری از تخلفات و تعرض به اراضی خوزستان

راه سامانه پنجره واحد مدیریت زمیندر استان خوزستان راه‌اندازی شد.

پیشگیری از تخلفات و تعرض به اراضی خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، مدیر امور اراضی استان از برگزاری جلسه راه‌اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین به‌صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و به‌صورت حضوری با حضور رئیس‌کل دادگستری، معاون پیشگیری از وقوع جرم استان، مدیر امور اراضی و سایر دستگاه‌ها در محل دادگستری استان خبر داد. 

رئیس‌کل دادگستری استان ضمن تأکید بر اهمیت و ضرورت سامانه پنجره واحد مدیریت زمین گفت: هدف از سامانه پیشگیری از تخلفات و تعرض به اراضی است.

دهقانی افزود: دستگاه‌های متولی در حفاظت و صیانت از اراضی مسئولیت سنگینی بر عهده‌دارند. انتظار می‌رود با اجرایی شدن و فعالیت سامانه به بهترین نحو حفاظت، صیانت و بهره‌وری از کاربرد زمین را داشته باشیم. 

وی ادامه داد: ما به نیابت از بیت‌المال امین اراضی جهت نسل کنونی و آینده هستیم. که تلاش بر حفاظت از اراضی و جلوگیری از تغییر کاربری و تصرفات غیرمجاز و عنداللزوم با استفاده از قوای قهریه به‌منظور کاهش پرونده‌های قضایی از اهداف مهم همه دستگاه‌های متولی است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید