Iranian Agriculture News Agency

مشارکت جامعه کشاورزان در انتخابات اتحادیه ها با ثبت در سامانه سبک

به‌منظور مشارکت جامعه کشاورزان در انتخابات اتحادیه‌ها، از تاریخ هفت شهریور سال جاری لغایت 31 شهریور، اطلاعات آن دسته از اعضای صنفی خود را که دارای پروانه فعالیت هستند، در سامانه سَبَک بارگذاری خواهد شد. همچنین کشاورزان و صیادان که هم اکنون متقاضی عضویت یا خواهان تمدید اعتبار پروانه فعالیت‌شان هستند؛ باید در سامانه یاد شده تقاضای خود را ثبت کنند.

مشارکت جامعه کشاورزان در انتخابات اتحادیه ها با ثبت در سامانه سبک

به گزارش خبرنگار ایانا از خوزستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبادان گفت: با حضور معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان و با هدف رفع مشکلات استقرار ساختار نظام جدید اصناف کشاورزی، جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون نظارت شهرستان و کمیته کشوری نظارت بر شکایات و تخلفات نظام صنفی کشاورزی برگزار شد.

حسن دشتی نژاد افزود:  در این جلسه مقرر شد نظام صنفی فعلی به‌منظور مشارکت جامعه کشاورزان در انتخابات اتحادیه‌ها، از تاریخ هفت شهریور سال جاری  لغایت 31 شهریور، اطلاعات آن دسته از اعضای صنفی خود را که دارای پروانه فعالیت هستند، در سامانه سَبَک بارگذاری کند، همچنین کشاورزان و صیادان که هم‌اکنون متقاضی عضویت یا خواهان تمدید اعتبار پروانه فعالیت‌شان هستند، باید در سامانه مذکور تقاضای خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: با برگزاری انتخابات این صنف و با توجه به حد نصاب اعضا سه اتحادیه زراعی_باغی، دامداری _ مرغداری و صیادی_آبزی‌پروری تشکیل خواهد شد که گامی مهم برای صیانت از حقوق جامعه کشاورزی در مجامع رسمی و شوراها خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید