Iranian Agriculture News Agency

تامین اقلام اساسی نذورات اربعین در خوزستان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان از موجودی کافی کالاهای اساسی در استان خبر داد و گفت: نیاز اقلام اساسی استان در ایام اربعین تامین شده است.

تامین اقلام اساسی نذورات اربعین در خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، امید جهان نژادیان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ضمن اشاره به تخصیص هزار و 200 تن آرد برای تامین نان زائران امام حسین (ع) بیان کرد: پخت نان توسط کارخانجات صنعتی خوزستان به‌منظور حمایت از تولید و اشتغال جوانان بومی استان و جلوگیری از عرضه آرد خارج از شبکه انجام می‌شود و نان بسته‌بندی شده روزانه به مواکب مستقر در مرز شلمچه و چزابه تحویل داده می‌شود.

وی گفت: از ابتدای ماه محرم بیش از دو هزار و 100 تن برنج هندی دانه بلند و 695 تن شکر سفید جهت تنظیم بازار،  نذورات و مراسمات محرم و صفر تخصیص داده شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی با بیان این مطلب که توزیع این اقلام به‌صورت مستمر بوده و جای هیچ‌گونه نگرانی در خصوص موجودی این اقلام در استان نیست افزود: سهمیه در نظر گرفته شده شهرستان‌های استان طبق نظر سازمان جهاد کشاورزی بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه‌بر مقادیر ذکر شده قریب به 800 تن برنج و 70 تن شکر به فروشگاه‌های زنجیره‌ای در استان تخصیص و تحویل داده شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید