Iranian Agriculture News Agency

توزیع اقلام خوراکی بین مواکب توسط سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی خوزستان از توزیع یک هزار و ۲۶ تن اقلام خوراکی میان موکب‌ها و هیات‌های مذهبی استان خوزستان از روز تاسوعا تاکنون خبر داد.

توزیع اقلام خوراکی بین مواکب توسط سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

 

به گزارش  خبرنگار ایانا در خوزستان، عبدالهادی فرخ‌تبار با بیان اینکه پشتیبانی اقلام خوراکی در میان موکب‌های طریق‌الحسین، موکب‌های مستقر در مرزها و مواکب مستقر در خاک عراق در حال انجام است، بیان کرد: توزیع اقلام در میان موکب‌های مستقر در خاک عراق از دو هفته گذشته با هماهنگی ستاد کل بازسازی عتبات استان انجام شده است.

وی افزود: نیازهای موکب‌ها بر حسب اسامی، کد ثبت شده و درخواست‌های موکب‌ها تهیه و توزیع شد و برای موکب‌هایی که مقرر شده در خاک عراق مستقر شوند، توزیع تا روز چهارشنبه ادامه دارد.

فرخ تبار خاطرنشان کرد: برای موکب‌هایی که در مسیرهای منتهی به مرزها مستقر هستند نیز پیش‌بینی اقلام انجام شده که شامل برنج، شکر، گوشت و مرغ منجمد هستند که در اختیار آن‌ها قرار خواهند گرفت.

وی توضیح داد: مراکز پشتیبانی و تدارکاتی نیز عمدتا در شهرهای اهواز، آبادان و دشت آزادگان قرار دارد که عاملین توزیع‌کننده، اقلام را پس از دریافت از انبارها و سردخانه‌های مرتبط، با معرفی ستاد بازسازی کل عتبات در اختیار موکب‌ها قرار خواهند داد.

فرخ‌تبار با بیان اینکه از روز تاسوعا تاکنون نیز یک هزار و 26 تن اقلام خوراکی در میان موکب‌ها و هیات‌های استان توزیع شده، گفت: از روز تاسوعا تاکنون و تحت عنوان طرح محرم میزان 155 تن گوشت، 49 تن مرغ مرغ منجمد، 612 تن برنج و 210 تن شکر در میان مواکب و هیات‌های مذهبی توزیع شده است.

وی یادآور شد: با هماهنگی‌های انجام شده استقبال از این موارد خوب بوده و تعداد قابل توجهی از موکب‌ها اقلام خود را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید