Iranian Agriculture News Agency

پلمپ سردخانه غیر مجاز در رامهرمز

رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز از پلمب یک‌ واحد‌ سردخانه غیرمجاز در شهرستان خبر داد.

پلمپ سردخانه غیر مجاز در رامهرمز

 

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز در توضیح این خبر گفت: برابر گزارش‌های واصله یک واحد سردخانه غیرمجاز نگهداری فرآورده خام دامی در سطح شهرستان کشف و پلمب شد.

حقیقی در ادامه افزود: این سردخانه به‌صورت مخفی اقدام به جمع‌آوری ضایعات مرغ از مراکز عرضه در سطح شهرستان می‌کرد که پس از کشف آن توسط اکیپ نظارت شهرستان تمام محموله موجود در سردخانه توسط بازرسان  دامپزشکی ضبط و پرونده متخلفان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی بیان کرد: در راستای تضمین سلامت و  حفظ حقوق مصرف‌کنندگان  ورود ،حمل‌ونقل و نگهداری هرگونه  فرآورده خام دامی باید با رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی مربوطه و در واحدهای نگهداری مجاز انجام شود و تمامی فرآورده‌های خام دامی دارای مشخصات و برچسب بهداشتی در مراکز رسمی تحت نظارت  دامپزشکی تولید شوند.

حقیقی از شهروندان درخواست کرد با توجه به حساسیت و اهمیت رعایت مسائل بهداشتی فرآورده‌های خام دامی موردنیاز خود را از مراکز مجاز و با نظارت دامپزشکی تهیه و از خرید فرآورده‌های فاقد هویت و شناسنامه بهداشتی (تاریخ تولید و انقضا و کد ردیابی) خودداری کنند.

وی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده فرآورده بسته‌بندی فاقد برچسب و هویت و یا غیربهداشتی، موارد را به شماره 0613523110 اطلاع‌رسانی نمایند تا برخورد قانونی با متخلفان انجام شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید