Iranian Agriculture News Agency

جذب 44 نفر از قبول شدگان آزمون وزارت جهاد کشاورزی در خوزستان

44 نفر از قبول شدگان آزمون وزارت جهاد کشاورزی در استان خوزستان جذب شدند.

جذب 44 نفر  از قبول شدگان آزمون وزارت جهاد کشاورزی در خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا از خوزستان، معاون توسعه منابع انسانی سازمان با تشریح عملکرد این معاونت گفت: در سال جاری بعد از اعلام نتایج نهمین آزمون دستگاه‌‌های اجرایی از سوی سازمان سنجش، 44 نفر از قبول شدگان نهایی از سوی وزارت متبوع به این سازمان معرفی شدند.

وی افزود:مدیریت امور اداری سازمان طبق زمان‌بندی از تمام پذیرفته‌شدگان برای تشکیل پرونده به‌منظور بررسی صلاحیت عمومی دعوت کرد و این افراد به هسته گزینش معرفی شده‌اند. سایر مراحل اداری استخدام پس از اعلام نظر گزینش پیگیری خواهد شد.

بصیری زاده اضافه کرد: همچنین این معاونت برای عملیات اجرای تکمیل ایستگاه پمپاژ آبیاری، بهسازی انهار عمومی آبیاری ، بهسازی و احداث کانال درجه 3، خرید لوله پلی اتیلن، تسطیح اساسی اراضی کشاورزی و عملیات اصلاح سراب‌بندی در شهرستان‌های مختلف اقدام به عقد قرارداد کرده و یا در حال برگزاری کمیته فنی است؛ همچنین برای حفاظت از اماکن و اسناد در دفتر استان و شهرستان‌ها مناقصه‌ای در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: جلسه هم‌اندیشی با رابطان امور اداری شهرستان‌ها در خصوص حل موانع و مشکلات این بخش و ارائه راهکار برای بالا رفتن سطح کیفیت خدمات این مدیریت، به‌منظور رضایت‌مندی مراجعان نیز برگزار شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید