Iranian Agriculture News Agency

آمادگی مراکز خرید گندم و کلزا در خوزستان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: ۱۰۶ مرکز خرید گندم و ۴۶ مرکز خرید کلزا برای رفاه حال کشاورزان در استان فعال می باشند

آمادگی مراکز خرید گندم و کلزا در خوزستان

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان در حاشیه بازدید از مراکز خرید شهرستان هندیجان با بیان این که روند برداشت و خرید گندم در استان روبه افزایش است گفت: در روزهای آینده خرید گسترده گندم و کلزا در استان آغاز خواهد شد که در این راستا دستورالعمل‌ها و مقررات لازم برای آمادگی هر چه بیشتر برای خرید این محصولات به مراکز خرید ابلاغ گردیده است.

امید جهان نژادیان افزود: در سال جاری ۱۰۶ مرکز خرید گندم و ۴۶ مرکز خرید کلزا برای رفاه حال کشاورزان با هدف کنترل ترافیک و افزایش سرعت و دقت در تحویل محصولات کشاورزی در استان آماده سازی و فعال گردیده است.

وی اظهار داشت: همه مراکز خرید استان دارای آزمایشگاه مجهز، تجهیزات نمونه برداری و رطوبت سنج بوده تا علاوه بر جلوگیری از تضییع حقوق کشاورزان بتوانیم گندم خوب و باکیفیت را وارد چرخه تولید نماییم.

جهان نژادیان با بیان این که این اداره کل به عنوان متولی خرید و مدیریت تعاون روستایی استان به عنوان مباشر موظف به خرید محصولات کشاورزان می باشند تصریح نمود: از کشاورزان عزیز تقاضا می شود محصول خود را در شرایط ایده آل برداشت نموده و از برداشت زود هنگام محصول با رطوبت بالا خودداری نمایند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید