Iranian Agriculture News Agency

کارکنان جهاد کشاورزی خوزستان سربازان خط مقدم تولید و امنیت غذایی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت:امروز در تولید و امنیت غذایی که یک جبهه بسیار مهم و اساسی است در حال جنگ با دشمنان این مرز و بوم هستیم

کارکنان جهاد کشاورزی خوزستان سربازان خط مقدم تولید و امنیت غذایی

به گزارش خبرنگار ایانا از خوزستان، کاروان راهیان نور سازمان از قرارگاه  کمیته جستجوی  مفقودین پادگان  شهید محمودوند و یادمان شهدای فتح المبین بازدید کردند.

 رئیس سازمان در این بازدید  با بیان اینکه یک ملت، قدرت یک کشور را تعیین می کند گفت : وحدت کلمه بین ملت ایران باعث پیروزی مردم در مقابل دشمن شد.

خدارحم امیری زاده افزود:خدا لطفش را در حق شهدا تمام کرد و با خانواده‌های شهدا معامله کرد ما نیز در حال حاضر در جبهه دیگر در حال جنگیدن هستیم و ادامه دهنده راه شهدا هستیم.

وی اظهار داشت : امروز در تولید و امنیت غذایی که یک جبهه بسیار مهم و اساسی است در حال جنگ با دشمنان این مرز و بوم هستیم .

امیری زاده اضافه کرد: امروز ما ظرفیت و پتانسیل این را داریم که کشورمان را در کالاهای اساسی به امنیت کامل برسانیم 

وی تصریح نمود: جهاد سازندگی در اوایل انقلاب برای خدمات رسانی به مناطق محروم تاسیس شد و در حال حاضر ما وارث  جهاد سازندگی هستیم و برند سنگرسازان بی سنگر به ما تعلق دارد و باید مردانه از آن حفاظت کنیم .

وی با بیان اینکه  هر کدام از ما راوی شهدا هستیم اظهار داشت: فرماندهان جنگ در هشت سال دفاع مقدس، قواعد  نظامی دنیا را بر هم زدند آن ها همیشه در خط مقدم جبهه بودند و بی ادعا هنوز نیز به صورت گمنام در بین ما زندگی می کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید