Iranian Agriculture News Agency

امیری زاده:

توزیع بیش از ۲ هزار تن خوراک دام رایگان در میان دامداران و کشاورزان آسیب دیده از بلایای طبیعی در خوزستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن اشاره به اقدامات انجام شده در زمان وقوع بلایای طبیعی در استان گفت: در زمان وقوع سیل، خشکسالی، و زلزله حدود ۲هزار تن خوراک دام رایگان بین کشاورزان و دامداران استان توزیع شد.

توزیع بیش از ۲ هزار تن خوراک دام رایگان در میان دامداران و کشاورزان آسیب دیده از بلایای طبیعی در خوزستان

 به گزارش خبرنگار ایانا در  خوزستان، خدارحم امیری زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به همراه نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی و نماینده آیت الله فرحانی (نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری) در اتحادیه دامداران استان حضور پیدا کرد و از نزدیک در جریان  مشکلات دامداران استان از جمله کمبود نهاده ها،مشکلات بانکها و نقدینگی دامداران و سایر مشکلات که توسط ابراهیمی مدیرعامل اتحادیه دامداران استان مطرح شد قرار گرفت.

امیری زاده نیز از وضعیت موجود کشاورزان و دامداران خوزستان و اقدامات صورت گرفته در زمان سیل، خشکسالی و زلزله از جمله کمکهای بلاعوض و توزیع حدود ۲هزار تن خوراک دام رایگان بین دامداران متضرر از حوادث مذکور و برنامه های آینده و در حال اجرای جهاد کشاورزی استان خوزستان گزارشی ارائه نمود.

در ادامه آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: از تمام ظرفیتهای موجود برای کمک به کشاورزان و دامداران استفاده خواهیم کرد تا امنیت غذایی مردم به خطر نیفتد.

آوایی افزود: خوزستان بیشترین ظرفیت کشاورزی و دامپروری در کشور را دارد و میتوانیم با مدیریت صحیح آب از ممنوعیت کشت در استان جلوگیری کنیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید