Iranian Agriculture News Agency

دعوت رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی برای مشارکت در انتخابات

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از خانواده بزرگ جهاد کشاورزی برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل آورد.

دعوت رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی برای مشارکت در انتخابات

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان شمالی، عبداله یوسفی رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص حضور حداکثری در انتخابات انتظار می رود حماسه ای دیگر توسط همکاران مجموعه جهاد کشاورزی، کشاورزان، دامداران، عشایر و همه  بهره برداران استان خلق شود.

وی خاطرنشان کرد: امنیت امروز ایران اسلامی، مرهون خون شهدای گلگون کفنی است که با نثار جان خود، دشمنان را از این مرز پرگهر دور کرده اند و تا زمانی ادامه و امتداد می یابد که مردم با حضور در صحنه های مختلف، رشادت ها و دلاوری های این بزرگ مردان را پاس بدارند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی تاکید کرد: انقلاب اسلامی، از بزرگترین نعمت هایی است که خداوند متعال به مردم ایران ارزانی داشته و حضور مردم ایران در عرصه های اینچنینی، شکرگزاری از این نعمت و حمایت از استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران است.

وی گفت: اکنون که دشمنان ایران اسلامی با بوق های تبلیغاتی خود، جنگ نرم علیه کشور به راه انداخته اند و سعی در کمرنگ نشان دادن ارتباط بین مردم و مسئولان دارند، فرصت مغتنمی است تا با حضور حداکثری مان، همه آنها را مستأصل کرده و وحدت خود را به عالمیان نشان دهیم.

دکتر یوسفی تصریح کرد: خانواده بزرگ جهاد کشاورزی همواره در همه صحنه‌های انقلاب حضوری حماسی داشته اند و امسال نیز با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، حضوری پرشور در انتخابات خواهند داشت و ضمن خشنودی حق تعالی ، امام زمان (عج) و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری پشتوانه خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید