Iranian Agriculture News Agency

کسب رتبه دوم در "واگذاری و توسعه اراضی" توسط سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی

مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی در " ارزیابی عملکرد مدیریت های امور اراضی کشور در سال ۱۳۹۸ " در شاخص " واگذاری و توسعه اراضی " حائز "رتبه دوم " گردید و از سوی رییس سازمان امور اراضی کشور تقدیر شد.

کسب رتبه دوم  در "واگذاری و توسعه اراضی" توسط سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، در متن تقدیر آمده ست:

جناب آقای محمد باقر منتظری

مدیر محترم امور اراضی خراسان شمالی

 مدیریت زمین و اراضی کشاورزی یکی از ارکان مهم دستیابی به امنیت غذایی،  توسعه پایدار و حفظ منابع پایه کشور است که لازمه آن برنامه ریزی دقیق برای حفظ کاربری و یکپارچگی زمین های زراعی و باغی،  توسعه و ساماندهی اراضی کشاورزی و تامین بسترهای لازم برای توسعه همه جانبه در این زمینه است. بی شک تحقق این مهم جز با تلاش متعهدانه و مدبرانه در اجرای قوانین و مقررات حوزه زمین و حفظ و مراقبت از حقوق متقابل مردم و دولت ممکن نیست.

 اکنون که در " ارزیابی عملکرد مدیریت های امور اراضی کشور در سال ۱۳۹۸ " مدیریت امور اراضی استان خراسان شمالی در شاخص " واگذاری و توسعه اراضی " حائز "رتبه دوم " و شایسته تقدیر شناخته شده است،  بدینوسیله ضمن سپاس به دلیل تلاش و برنامه‌ریزی برای مدیریت بهینه زمین در آن استان،  این موفقیت را به شما و همکاران پرتلاش تان در آن مدیریت تبریک عرض می کنم.  با آرزوی توفیق روز افزون شما،  امید است در پرتو عنایت حق،  همواره در خدمت به ایران اسلامی و مردم شریف کشورمان موفق باشید.

 علیرضا اورنگی

رئیس سازمان امور اراضی کشور

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید