Iranian Agriculture News Agency

احداث و بازگشایی ۵۶ کیلومتر جاده بین مزارع در شهرستان بجنورد از ابتدای سال ۹۹

با هدف اجرای طرح‌های زیربنایی و خدماتی بخش کشاورزی، ۵۶ کیلومتر جاده بین مزارع در نقاط مختلف شهرستان بجنورد احداث، مرمت و بازسازی شد.

احداث و بازگشایی ۵۶ کیلومتر جاده بین مزارع در شهرستان بجنورد از ابتدای سال ۹۹

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بجنورد در این خصوص اظهار کرد: این عملیات در روستاهای چناران، پیغو، چهار خروار، کلاته نقی، کچرانلو، طراقی کرد، درصوفیان، خوش منظر، جمی، گریوان، نیستانه و حمزانلو از توابع بخش مرکزی و روستاهای ایوب، پیربز، پسندره و قلعه جق کوچک از توابع دهستان گیفان اجراء شد.

یحیی رمضانی در تکمیل صحبت‌های خود ادامه داد: اجرای طرح ها در روستاهای نامبرده از ابتدای سال ۹۹ آغاز شده و در آبان ماه سال جاری با تکمیل جاده های بین مزارع روستاهای پیربز، پسندره و ایوب به پایان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ایجاد و مرمت جاده های بین مزارع در توسعه کشاورزی نقش بسزایی دارد گفت: این طرح ها شامل ۵۶ کیلومتر تیغ زنی و رگلاژ جاده های بین مزارع و ۲۷ کیلومتر شن ریزی  با اعتباری معادل ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات خسارات سیل سال ۹۸ اجرا شده است که شروع عملیات اجرایی آن از ابتدای سال ۹۹ می باشد.

رمضانی گفت: اجرای این طرح موجب بهبود و اصلاح جاده های بین مزارع به منظور تردد ماشین آلات و ادوات کشاورزی، تسریع در حمل و نقل محصولات کشاورزی و رفت و آمد کشاورزان و کاهش هزینه های تولید می شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید