Iranian Agriculture News Agency

پیش‌بینی برداشت بیش از 11هزار تن گندم و جو آبی و دیم در شهرستان گرمه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمه گفت: سطح زیر کشت غلات گندم و جو شهرستان به ترتیب 3600 هکتار و 1850 هکتار و سطح زیر کشت کلزا را 160 هکتار است.

پیش‌بینی برداشت بیش از 11هزار تن گندم و جو آبی و دیم در شهرستان گرمه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، جلسه هماهنگی برداشت غلات و کلزا در شهرستان گرمه با حضور معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمه، فرماندار و کارگروه هماهنگی خرید گندم( رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان، رئیس اداره غله شهرستان، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان اداره راهداری و نیروی انتظامی) در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمه در این جلسه سطح زیر کشت غلات  گندم  و جو شهرستان را به ترتیب 3600 هکتار و 1850 هکتار و سطح زیر کشت کلزا را 160 هکتار ذکر کرد.

احمد احمدی گفت: با توجه به اینکه میزان بارندگی تا پایان اردیبهشت ماه 145 میلی متر بود پیش‌بینی برداشت غلات گندم و جو آبی و دیم به ترتیب 7200 تن و 4575 تن و کلزا 400 تن برآورد می‌شود.

وی مهمترین مشکلات شهرستان را کمبود و مشکل دار بودن انبارهای تحویل غلات در شهرستان عنوان کرد که در این مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد سازمان تعاون روستایی و اداره غله شهرستان هرچه سریعتر با در نظر گرفتن موقعیت مکانی و برآورد حجم و محدوده تحت پوشش، نسبت به رفع مشکل و اعلام انبارهای تحویلی و اطلاع رسانی لازم به کشاورزان اقدام کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید